DE RODE LANTAARN 2.0: Het reisschema


Zoals jullie kunnen zien is onze hulp meer dan welkom. Zondag 1 april a.s. gaat het gebeuren. De huidige nummer 5, Steenderen, zal niet weten wat hen overkomt! Onze jongens denderen over ze heen! Tonen aan dat zelfvertrouwen een ploeg tot grote hoogte doet stijgen. Ook in de 5e Klasse Zondag… Inschrijving is nog altijd mogelijk! Dus haak aan en stuur een mail naar rodelantaarn2.0@gmail.com!

Hieronder vind je het reisschema voor het openbaar vervoer. Kom je met de auto, is dat natuurlijk ook geen probleem. Het adres is: Doesburgseweg 14, 6902 PM, ingang Edisonstraat, Zevenaar. Het spektakelstuk begint om 14:00 uur.

Verzamelen op Arnhem Centraal: 12:15 uur

Vertrek Supportersbus richting sportpark: 12.39 uur

Aankomst sportpark ‘De Griethse Poort’: 13:25 uur

Aanvang wedstrijd: 14:00 uur

De vorige afleveringen vindt u hier en hier. Volgende week zullen we onze ploeg voorstellen middels korte verhaaltjes. Zodat we ze een beetje leren kennen. Zodat we ons in hen kunnen verdiepen. Vragen kan eenieder stellen via rodelantaarn2.0@gmail.com

9 Reacties op “DE RODE LANTAARN 2.0: Het reisschema

  1. Ik ben bezig met wat inside info, maar die laat voorlopig nog even op zich wachten.

  2. Nog wel een mooie anekdote van mijn eigen team:
    Ik smste mijn keeper (die al drie jaar onze goal verdedigde) hoe laat hij aanwezig moest zijn op Sportpark De Griethse Poort. Hierop kreeg ik een sms van hem: “Waar ligt Sportpark De Griethse Poort?”

  3. Jullie hebben in ieder geval wel een gepaste datum gekozen om de trip uit te voeren 😉 Ik wou dat ik meekon, maar ik denk dat ik dan ook moet voetballen. Als het anders is laat ik het nog wel weten 🙂

  4. Rood-Wit Veldhoven heeft ook nagenoeg een rode lantaarn.
    Alleen Terneuzen staat helemaal onderaan.
    Daar zou ook wel een passend verhaal bij kunnen worden gemaakt.
    De voorzitter neemt afscheid en onder de nieuwe preses degradeert de club.

    Wat een bak ellende bij deze gezonde Veldhovense vereniging met een gouden jeugd.
    A1 staat er goed op en B1 en B2 kunnen kampioen worden.
    Met jullie goedvinden maak ik een verhaal over de Veldhovense rode lantaarndrager.
    Ik zal ook zo’exemplaar aanschaffen/

    • Elk mooi verhaal is welkom Toon! En Rood Wit pendelt qua niveau en haalbaarheid zo tussen de 1e en de 2e klasse in, toch? En volgens mij is er ergens een eerbetoon aan mister Rood Wit, Piet Sanders, in aantocht, heb ik begrepen. Ben benieuwd. Wa kon ie schieten en koppen die Piet!

  5. Die trein haal ik zeker niet, moet eerst zelf nog de wei in. Misschien dat ik rechtstreeks kom, moet ik nog even over discussiëren thuis 😉

  6. Pingback: OVER HELPMAN, KIELWINDEWEER EN EN HARDEGARIJP |

  7. Pingback: SDZZ EVEN VOORSTELLEN: Michel van Zwam |

Geef een reactie

