IEDEREEN HEEFT BAAT BIJ HALINA EN EDGAR

kalusha

“Wie weet een leuke man voor mij. #eerlijk,” twitterde Halina Reijn onlangs. De 37-jarige actrice was duidelijk de wanhoop nabij. Wanneer 43.000 followers worden ingeschakeld in de zoektocht naar een man, dan weet je: de nood is hoog. Torenhoog. Ik had met het mens te doen en besloot gehoor te geven aan Halina’s lokroep. Op zoek dus naar een leuke man voor Halina. Begin deze week prijkten er al behoorlijk wat namen op mijn lijstje. Tijl Beckand, Evgeniy Levchenko en Victor Reinier bijvoorbeeld. Leuke mannen. Maar ook Alex Pastoor. Beroerde trainer, maar ook een leuke man. En een guitig snoetje bovendien. Net toen ik deze week mijn lijstje naar Halina wilde opsturen, kwam het nieuws dat ze zelf al een leuke man had gevonden. Zijn naam: Edgar Davids.

ReijnEen verrassende keus. Zoekend naar een leuke man voor Halina, is Edgar Davids één van de allerlaatste personen aan wie ik denk. Zowat tegelijkertijd met Prem Radhakishun en onze nationale schaatsmongool Erben Wennemars. Nare types. Edgar is een grommende, om zich heen slaande loeris. Daarbovenop, de combinatie Edgar Davids-Halina Reijn is een complete mismatch. Halina komt op hakken boven de 1.80 meter uit, Edgar is een kereltje van amper drie turven hoog. Dat ziet er niet uit natuurlijk. Als het tweetal over straat paradeert, lijkt het alsof Halina gezellig met haar Foster Parents-kindje op pad is.

Toch hebben wij allemaal baat bij dit nieuwe showbizzkoppel. Het afgelopen decennium kon je geen film opzetten of je keek weer eens vanuit kikvorsperspectief tegen Halina’s blote memmen aan. Naakt zijn, dat is langzaamaan Halina’s handelsmerk geworden. Daar gaat Edgar gegarandeerd een stokje voor steken. Edgar is niet het type dat zijn vrouw deelt met de wereld. Vanaf nu mag Halina alleen nog acteren in een nette pantalon en een coltrui. Wat mij betreft een verademing. Ik heb wel weer eens zin in een Nederlandse film zonder die foef van Halina erin.

– We vonden de foto van het prachtpaar op Telegraaf.nl

8 Reacties op “IEDEREEN HEEFT BAAT BIJ HALINA EN EDGAR

  1. Die Edgar Davids trekt ze wel aan…laat ik zeggen de aparte types.
    Had hij voorheen geen relatie met die Turkse meid die nu een geweldige winkelketen heeft.
    Dus die meid die het commercieel wel maakt.
    Davids ia na zijn carrière in een neerwaartse spiraal terecht gekomen.
    eerst kocht hij een Engels tiendeklasser waar hij voorzitter en trainer was en degradeerde.
    Dan is er toch iets mis met je als je dit doet.
    Hij maakt met alles en iedereen ruzie en weet zelf niet waarom.
    Zijn elftalmaten hebben bij Ajax allemaal een goede finctie…..hij niet en waarom niet?
    Ik denk door zijn karakter…de pitbull.
    Zat hij ook niet in de KABEL…samen met nog wat donkere jongens.
    Graaf in zijn verleden en je vindt alleen maar sores.

    Alles bijeen de karakteristieken van een geweldige partner.
    Edgar zoekt ze wel uit en krijgt ze ook.
    Een meid van stijl en klasse blijft wel uit de buurt van die kleine Davids.
    Maar dat gat natuurlijk niet helemaal op.
    Die Yolanthe hing ook aan die Snijder.
    Die puntmuts van Van der Vaart had het ook snel bekeken.
    Eigenlijk is topvoetbal combineren met een partner niet zo eenvoudig.
    Of je moet Bergkamp heten en altijd braaf zijn.
    Maar dat dachten we ook van van Persie maar ook die reed een scheve schaats.

    Maar dat gewinkel van Davids zal niet lang duren
    Een seizoen geef ik hem.

  2. Ha ha! Lekker vilein stukkie. Al roept schrijver dezes wel de verdenking van enige ervaringsdeskundigheid en projectie op met zijn wel zeer levendige, visuele beschrijving van het lengteverschil tussen beide hoofdrolspelers.

  3. Pingback: WAT VOERT EDGAR IN ZIJN SCHILD? |

  4. Eigenlijk het ideale SBS koppel.
    Halina laat in elke film haar vlamoes zien en Davids zie ik zo zitten in zijn voortuin op een kratje bier.

  5. Wat voor kaskrakers kijken jullie dan allemaal, dat iedereen weet hoe Halina er in haar geboortekostuum uitziet? Volgens mij heb ik nog nooit een film met haar gezien. Of ik heb altijd gedacht dat ze Nadja Hüpscher of Rifka Lodeizen of zo was.

Geef een reactie

