WE PAKKEN FOX BIJ DE STROT!

allardAanstaande zaterdag staat de kraker PEC – Cambuur op de rol. Zwolle vs Leeuwarden eindelijk weer eens op het hoogste niveau. Met mannen als Oebele Schokker en Martijn Barto. Maar ook Youness Mohktar en Fred Benson. Mooi! Nu woon ik niet in het hoge noorden en ben ik dus overgeleverd aan de betaalzender. Helaas heb ik ook geen abonnement op FOX Sports. Dat wil ik ook niet. Liever kijk ik af en toe een wedstrijdje. Heb ik vorig jaar ook een aantal keer gedaan en dat loonde de moeite. Kostte iets van 6 euro. Hoe anders is dat dit seizoen. Rupert en zijn vrienden hebben die prijs namelijk verhoogd naar €11.95! Zonder blikken of blozen. Bam! Krijgen we zomaar even door onze Foxy Foxtrot geduwd.

Een dag later wordt in Spanje Málaga CF – FC Barcelona gespeeld. Ook een mooie pot, lijkt me. Zeker voor de neutrale toeschouwer zoals bovengetekende. Dit Spaanse onderonsje wordt als match of the day uitgezonden door Sport1. Ook daar wil Allard geen abonnement op. Dus ook hier bestel ik af en toe een enkeltje. Kosten? € 3,99. Jawel mensen! U leest het goed. Voor slechts 4 eurootjes worden Neymar en Messi uw woonkamer in geslingerd. Wilt u jongetjes als Roel van de Sande, Anthony van den Hurk of Riechedly Bazoer aan het werk zien, betaalt u 3 keer zoveel! Want inderdaad, ook een wedstrijd in de Jupiler League kost 12 euro.

zwolle - cambuurMensen, word eens wakker!! We worden belazerd, uitgemolken én uitgelachen waar we bij staan. En het houdt niet op. Ook de cafés mogen het dubbele aftikken.  What the fuck?! Dit pikken we toch niet?! Dit monopolie op live voetbal is een vrijbrief voor piraterij. Ik ben voor! We gaan weer onder de grond. Illegaal streamen die boel. En pakken terug wat van ons is. Met je € 11,95!! Ben je helemaal gek geworden?! 3 keer zoveel vragen voor een nietszeggende pot in de Eredivisie (sorry Oebele en Youness) dan voor een kraker in de Primera División?! We zullen je eens wat verstand door je Foxstrot duwen!

9 Reacties op “WE PAKKEN FOX BIJ DE STROT!

  1. De vos maakt vrienden in NL. Las laatst ook al ergens dat ze op het vrije digitale net series aanbieden met 4 seizoenen achterstand, en films die al honderd miljoen miljard keer op tv zijn geweest (scream 1 oa). Verder ook lekker handig om fox voetbal tegenover vdGijp&co te zetten. Wordt een toppertje dit, zeker als ze zo doorgaan.

    Heb net als jij geen abonnement op een van beide, ben zelf niet veel thuis (zondag zelf voetballen, zaterdag vaak naar amateurs in omgeving kijken), dus als ik die tijden dat ik wel thuis ben ga vullen met voetbal kijken, dan gooit mijn vriendin me eruit denk ik 😉

    Heel af en toe pik ik nog wel eens wat mee via livestream van (toen nog) eredivisielive. Dat doe ik dan via de gebruikersnaam en wachtwoord van een kennis, die op dat moment ook kijkt (niet noodzakelijk overigens). Je wordt er af en toe uitgegooid, maar dat is een kwestie van opnieuw inloggen. Dus ken je iemand met een internetabo, vraag daar zijn gebruikersnaam en ww van. Het werkt en die kennis heeft nog geen waarschuwing gehad. (Ik zal vast niet de enige zijn die gratis meekijken.)

    PS. Dit heb je niet van mij 😛

  2. Haha ik werk voor de verkoopafdeling van KPN, en dit weekend mag ik Fox Sports Eredivisie een jaar lang gratis weggeven bij een alles in 1 pakket.

    • Dan komt Allard toch zeker in aanmerking @Jeroen? 😉

      • Werk nog t/m 6, moet je even bellen naar 08000412. Moet je wel een alles in 1 pakket kunnen ontvangen. Komt erop neer dat je een jaar lang het bedrag voor een alles in 1 pakket betaald. Goedkoopste optie is 8 mb internet, 1 interactieve tv en bellen, is 44 euro pe rmaand. Met 2 tv’s is het 48 euro per maand en wil je een stapje hoger met sneller internet, opnemen en spotify ben je 58 euro per maand kwijt (en 54 als je 1 interactieve tv aansluit).

  3. Ho ho Jeroen! Voetblah is geen marktplaats, dat kun je uit deze post al wel opmaken, toch? Al zijn we nooit vies van een GRATIS aanbieding vanwege de hoe dan ook gratis gemaakte ‘reclame’. 😉

    • Nee dat snap ik, maar ik vond het wel passen gezien het onderwerp. Maargoed Fox heeft natuurlijk 1 miljard euro gepompt in het Nederlandse voetbal en dat moet natuurlijk terugverdiend worden. Voorlopig ben ik blij dat het maandtarief hetzelfde is gebleven en als ik het vergelijk met mijn seizoenkaart bij Feyenoord incl. reizen eten en drinken, is Fox veel goedkoper. Weegt niet op tegen de sfeer, dagje uit met vrienden en het vieren van eindelijk de eerste overwinning zondag, maar je ziet wel alles live.

  4. Pingback: OVER HET ROER VAN CAPTAIN JACK |

  5. Pingback: VERKIEZING VOETBLAH-PERSOONLIJKHEID 2013 |

  6. Pingback: Fox/Sport1: Zet Zuid-Amerika eens op de kaart | VOETBLAH

Geef een reactie

