DE SANDER BOSCHKER CAMPUS

ERWINWelkom bij Doyen Sports Group. Dank u dat Twente, ik mag Twente zeggen hè, dan toch het schip in is gegaan, ik bedoel in zee is gegaan, met DSG. Uitspreken op z’n PSG’s graag. U heeft ongetwijfeld een huichelachtige, ik bedoel heugelijke, mededeling op uw eigen site gezet, ik wil u graag rondleiden op de onze.

fctwente_hoofdingang_grolsch_veste_twente

Nog wel

In blok 1 leest u dat DSG haar verovering van het Europese voetbal, ik bedoel alternatieve manier van investeren, in Spanje gestart is vanwege de zichtbaarheid en kwaliteit van de Spaanse voetbal (noot voor de redactie: er staat echt the Spanish football op hun site). Leuk hè? In blok 2 leest u dat DSG alles doet wat een voetbalclub, investeerder, makelaar en adviseur ook doen, maar dan met het doel om grof geld te verdienen, ik bedoel bij te dragen aan de voetbalentertainmentindustrie. Nee, catering doen we nog niet, goed idee Jopie. In blok 3 zie je welke huurlingen hun ziel aan ons verkocht hebben, ik bedoel hun belangen bij ons ondergebracht hebben. Door een bug in de site is het prijskaartje helaas weggevallen. Dan komen we bij onze partners in blok 4. Nee, nee, dit gaat niet over jou gekkie, maar over advocaten, financiële adviseurs, sportconsulenten (niet die van de gemeente) en makelaars die helpen met het kapot maken van de ziel van clubs, ik bedoel met het nemen en beschermen van investeringen. Kuch.

We wassen onze handen in maatschappelijke onschuld in blokje 5, ik bedoel we laten zien dat we maatschappelijk betrokken zijn, ik bedoel, ach krijg de vinketering, we sponsoren wat clubs, meerdere per competitie, het maakt ons geen bal uit. Sorry, het was wat laat geworden nadat we de deal met DSG Twente, ik bedoel FC Twente gesloten hadden. Vergeet dat. Dan natuurlijk in blok 6 de Xavi Hernandez Campus: onze broedplaats voor nieuwe talenten, ik bedoel een leuk toernooi voor de jeugd. Oh, dit mag ik jou nu ook vertellen schat, over 10 jaar trekt een nog meer bejaarde Blatter de lootjes voor ons toernooitje. Haha. Oh ja, vanaf nu heeft DSG Twente het recht om elke vier jaar een kleuter van vijf vast te leggen.

Naar FC Twente, of Sevilla?

Naar FC Twente, of Sevilla?

Ah, blokje 7, niet onbelangrijk. Dit alles kunnen we natuurlijk niet doen zonder de beeldrechten van levende legendes vast te leggen. Omdat je nu familie bent mag je tegen korting een poster van Xavi in jullie kleedkamer ophangen. Ter inspiratie en het creëren van familiegevoel enzo. Hoe gaat het met de vrouw? Last but not least blok 8. Hier staan al onze sterren genoemd. Onder Boris Becker, Jorge Lorenzo, MU class 92 film, Neymar JNR en Xavi Hernandez is ruimte gemaakt voor Sander Boschker en Cuco Martina. Hij start komend weekend in de basis trouwens.

Dank voor uw bezoek aan DSG. Laten we hopen op een samenwerking die  sportief en financieel vruchtbaar zal blijken. De goede hoop is voor u, de hoop geld voor ons uiteraard. Dag lieverd.

– De afbeelding van het smeedijzeren hekwerk komt van fcttoday.nl
– De afbeelding van Labyrat is van doyensports.com

4 Reacties op “DE SANDER BOSCHKER CAMPUS

  1. Dit is nauwelijks te begrijpen.
    Als we die kant op gaan met de voetballerij.
    Ik heb lang moeten denken of ik hier op zou reageren.
    ONTHUTSEND
    Een van de kwalijke praktijken in de voetballerij.
    De commercie staat inmiddels met 10-0 voor.
    Steeds meer mensen keren de voetballerij de rug toe en ik sta half in de aanslag het ook te doen.
    Ieder jaar bezoek ik minder wedstrijden en kijk minder tv.
    De voetballerij gaat naar de kloten.
    Let op wat ik zeg.
    Misschien dat het wk in Brazilië nog een impuls geeft.

    .

    • Het gaat al lang niet meer over een spel tussen twee teams, het voetbal staat steeds meer in dienst van partijen die geld moeten verdienen. Je ziet het tegenwoordig ook in het amateur voetbal. Spelers worden via sponsoren of handje contantje betaald of weg gelokt met scooters als ze nog in de A1 van een andere club spelen. Verandering zal ook niet uit Nederland komen omdat we in de mondiale voetbalwereld maar een dwerg zijn. Doyen Sports heeft waarschijnlijk al meer ‘waarde’ aan spelers op de balans staan dan de waarde van alle spelers in de eredivisie bij elkaar opgeteld. Ik vond de oproep van http://www.indehekken.net/news/actueel/heroverweeg-deelname-wk-qatar-2022/ wel een mooie om in ieder geval te proberen wat meer reuring over de ondergesneeuwde waarden van ons mooie spel te bewerkstelligen.

  2. Pingback: FALCAO ZAL HET WK NIET MOGEN SPELEN |

  3. Pingback: Falcao zal het WK niet mogen spelen | VOETBLAH

Geef een reactie

